Totalul afișărilor de pagină

luni, 17 septembrie 2012

• A inceput noul an scoalar ! Pregatiti ?!




- Astazi , 17 sept. s-a inceput anul scolar 2012-2013. Foaaarteee naspaaa ! Nu ne-am bucurat sa ne revedem colegii :)) mai ales profesori.. ne gandim cu groaza ca maine trebuie sa ne trezim la 7 dimineata si nu la 12-13 cum eram obisnuite. Poate ne-am trezii cu mai mult drag daca am fi la o scoala cooreana   :)) . Mdaa.. ne`am uita dupa baieti. Si asa la scoala noastra nu sunt decat urati. Mai ales clasele 5-8 , la clasele mai mari gasesti ceva mai bun. Eu sunt in ultimul an , clasa a 8a ( Deni ) deci mai am anul asta si scap de colegii astia plictisitori si tocilari. :)) Dori mai are de suportat inca doi ani. Ea e a 7a acum. 
  Abea astept sa fiu clasa a 9a , amandoua vom merge la ore de japoneza la un chinez dragutfrumosadorabil pe care l-am vazut la un magazin chinezesc. :)) 
     Am gasit melodia asta care e despre o zi de scoala. :)) merita ascultata , e misto. c: ( si cu baieti frumosii ♥ ) Enjoy ! 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu