Totalul afișărilor de pagină

vineri, 5 octombrie 2012

• Minhyun a fost întotdeauna "forever alone" !!



- Spun că nu este așa!Minhyun, cunoscut pentru aspectul sau si inaltimea sa nu a fos in viata lui cu o fata.Cantaretul spune ca inca nu a avut primul lui sarut."Eu sunt tipul bun de NU'EST.Am o mare personalitate și caracter.Pentru ca el la Busan i-a amuzat pe membrii cu dialectul sau Busan."
-  Minhyun continua intalnirile: "(agenția) nu ne oprim de la a intra în relații.Ei de fapt ne recomanda sa facem acest lucru pentru emoții, dar eu pur și simplu nu am timp."
-El a adăugat, de asemenea, o bucățică de amuzament  pentru segmentul său, comentând: "N-am sarutat si imbratisat niciodata pe cineva de sex opus, fie, dar în februarie am organizat un eveniment îmbrățișare gratuită în timpul fanmeeting.Asta a fost prima mea imbratisare - cu un fan.Sper că persoana știe acest lucru. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu