Totalul afișărilor de pagină

duminică, 21 octombrie 2012

• Soyeon din T-ara mănâncă resturi de mâncare în baie !?


- La 19 octombrie fetele dezvăluit greutatile pe care le-au trăit din cauza dietei.Soyeon revelata, "În timp suntem (T-ara) promovarea activă a" Beep Beep Bo Bo ', n-am făcut nimic de a mânca așa că am sărit peste mese. Nu a fost un moment în care idolii au lăsat ceva de mâncare în camera verde, asa ca eu și Qri Jiyeon am bagat in buzunarele noastre mancarea."
- Ea a continuat, " de atunci agentia ne-a pus la o dieta foarte stricta , așa că am mers la baie și am mancat. În acest timp, o mulțime de gânduri care rulează în mintea mea, cum ar fi de ce trebuie să facem un fel de lucruri.Areum a spus , "E cumva amuzant" și Jiyeon a răspuns: "Cred că nu știu prea multe despre el".
- Soyeon pe de altă parte a adăugat, "Ar putea fi amuzant, dar am plâns aproape în fiecare zi." Areum a răspuns, "Eu pot vedea ca în comparație cu ceea ce ați experimentat Sincer, eu sunt foarte ingrijorata pentru problemele viitoare, dar voi face tot ce este mai binepentru a vedea dezvoltarea mea ".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu